Vračanje blaga

Če želite blago vrniti, lahko brez navedbe razloga odstopite od pogodbe v 14 dneh od datuma prejema blaga.

Od pogodbe lahko odstopite tudi pred dostavo blaga.

Kako lahko vrnem blago?

Od pogodbe lahko odstopite pisno ali po elektronski pošti. Za vračilo blaga lahko uporabite naš obrazec.

Blago pošljite na naš naslov AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava, Slovačka. Paketov, poslanih po povzetju, ne bomo sprejeli.

Kako poteka postopek vračila?

Vaše plačilo, vključno s stroški dostave in drugimi stroški, vam bomo vrnili najpozneje v 14 dneh. Plačilo vam bomo vrnili na enak način, kot ste ga plačali za naročilo. Če želite, da se plačilo vrne na vaš bančni račun, v obrazcu za odstop od pogodbe navedite številko računa.

Če ste izbrali način dostave, ki ni najcenejši običajni način dostave, dodatni stroški dražjega načina dostave ne bodo povrnjeni.

Stroške vračila blaga nosi kupec.

Upoštevajte, da je kupec odgovoren za zmanjšanje vrednosti in poškodbe blaga.

Kdaj ni mogoče odstopiti od pogodbe?

Odstop od pogodbe brez navedbe razloga ni mogoč, če ste blago kupili kot poslovni subjekt.

Prav tako ni mogoče odstopiti od pogodbe, katere predmet je:

  • dobava blaga po meri;
  • dobava blaga, ki se hitro pokvari ali je hitro pokvarljivo;
  • dobava blaga v zaščitni embalaži, če je bila zaščitna embalaža po dobavi poškodovana.

Zamenjava blaga

Zaradi tehničnih razlogov ne moremo zamenjati blaga, ko je bilo dostavljeno. Če je bilo blago že dostavljeno in želite drugo, morate ustvariti novo naročilo. Pri vračilu neželenega blaga upoštevajte enak postopek kot pri odstopu od pogodbe.

Reklamacija

Ima dobavljeno blago proizvodno napako ali se je napaka pokazala v garancijskem roku 24 mesecev? Blago lahko reklamirate.

Kako lahko reklamiram blago?

Reklamacijo (pravice iz odgovornosti za napake) lahko vložite pisno ali po elektronski pošti.

Blago pošljite na naš naslov AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava, Slovačka. Paketov, poslanih po povzetju, ne bomo sprejeli.

Kako poteka reklamacijski postopek?

Najpozneje 30 dni po prejemu blaga bo vaša reklamacija rešena, najpogosteje z zamenjavo blaga ali povračilom kupnine za blago.

Druge možnosti za obravnavo reklamacije so: izročitev popravljenega blaga, plačilo razumnega popusta na ceno blaga, pisno povabilo k prevzemu izpolnitve reklamacije ali utemeljena zavrnitev reklamacije.

Kdo krije stroške reklamacije?

Stroške dostave blaga za reklamacijo krije kupec. V primeru priznane reklamacije nosi stroške reklamacije prodajalec, plačana poštnina pa vam bo povrnjena po obravnavi reklamacije.